Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Kontakt med oss

När du vill ha kontakt med oss på banken, väljer du på vilket sätt som passar dig bäst. Besök på kontoren, via telefon, internet, chatt eller Facebook.

Telefonbanken är navet i nästan all din kontakt med oss på banken. Till höger på sidan ser du vad Telefonbanken kan hjälpa dig med.
 
Till vänster på sidan ser du vilka som arbetar på våra kontor och avdelningar.

Vi är nära dig - varje dag!

Så här kommer du i kontakt med oss

Kille pratar i telefon

Telefonnumret till banken är 0771-82 70 00 

Ett och samma telefonnummer till banken och Telefonbanken för enkelhetens skull. Här hittar du även andra viktiga telefonnummer.

Kvinna talar i mobiltelefon

Telefonbanken

Hos Telefonbanken kan du få personlig service med nästan alla dina ärenden, precis som om du besöker banken.  Du väljer själv om du vill komma till banken för rådgivning eller om du vill ha rådgivningen via telefon. Samma telefonnummer som till banken dvs 0771-82 70 00.

Smartphone

Support internet- och mobiltjänster

Behöver du hjälp med internet- eller mobiltjänster? Ring supporten på 0771-97 75 12 alla dagar kl 07.00-23.00. 

Solnedgång i Stockholm

Besök på kontoren

Här hittar du information om våra kontors öppettider

Bankomat

Bankomater

Här hittar du var närmaste Bankomat, för uttag eller insättning, finns. 

Kvina arbetar med sin dator

Chatta med oss

Behöver du en snabb och smidig kontakt med oss kanske chatten kan vara något för dig? Vårt Kundcenter finns tillgängliga på chatten från kl 08.00 varje vardag till kl 18.00 måndag-torsdag och till kl 15.00 på fredagar.

Man vid en dator

Besök oss på Facebook

Du vet väl att vi finns på Facebook? Gilla oss så får du information om om vad som händer i banken.

Till vår Facebook-sida

Diverse information om banken

Organisationsnummer

516401-9928

Styrelsens säte

Eskilstuna

Postadress

Sparbanken Rekarne
631 93 Eskilstuna

Mejladress

info@sparbankenrekarne.se

Clearing-/Banknummer

8270-1

Bankgironummer

981-2702

BIC/SWIFT-adress

SWEDSESS

Distans- och Hemförsäljning

Från och med 1 april 2005 gäller ny lag om distans- och hemförsäljning. Detta innebär att du som konsument har rätt att ångra avtal som ingåtts vid distansförsäljning med banken under 14 dagar från det att avtalet ingicks. Ångerrätten gäller dock inte produkter eller tjänster där priset flukturerar p.g.a. svängningar på finansmarknaden eller krediter med panträtt i fast egendom, tomträtt eller bostadsrätt.

Telefonbanken

Du når oss via Telefon- eller Internetbanken

Öppettider
Måndag - fredag
kl 08.00-20.00

Telefon
0771-82 70 00
0771-REKARNE

Vill du ha rådgivning på telefon?

Ring 0771-82 70 00 och boka tid hos någon av våra privat- eller företagsrådgivare.

Chatta med oss

Stäng Skriv ut