Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Om du inte är nöjd

Gjutjärn

Har du klagomål?

Vi lyssnar gärna på våra kunders klagomål och jobbar med ständig förbättring av produkter och tjänster.

Gjutjärn

Vi på Sparbanken Rekarne har en strävan att alltid arbeta med förbättringar av bankens produkter och tjänster. En viktig del i det arbetet är att ta missnöjda kunders klagomål på största allvar.

Vi har en särskild policy som behandlar detta och som särskilt påpekar vikten av att aktivt lyssna på en missnöjd kund och snabbt och sakligt utreda vad som hänt. Om vi inte anser oss kunna tillmötesgå ett klagomål, har kunden rätt att få ett skriftligt svar med Sparbanken Rekarnes motivering till detta.

Så här gör du

  • Vart vänder du dig?

  • Missnöjd med bankens svar?

  • Mer information?

Stäng Skriv ut