Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen och för vår marknadsföring. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används.
Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem
Är du en serviceinriktad person som gillar att möta människor? Tycker du dessutom att det är kul att arbeta i en gemytlig miljö?
Då tror vi att du skulle kunna passa i vår kundtjänst i Strängnäs och Mariefred!
Så här fungerar vår digitala kundtjänst för företagare
Se instruktionsfilmen här
Varning för falska samtal
Bedragare ringer och påstår att de är från banken eller polisen. De vill komma åt koder från dosan eller att du loggar in med Mobilt BankID. Om du får den här typen av samtal: Lägg genast på. Har du lämnat ut koder, kort- eller kontouppgifter? Kontakta banken på telefon eller besök närmaste bankkontor.
En av de största utmaningarna vårt samhälle har är penningtvätt. Läs om hur vi som bank, för våra kunders trygghets skull, arbetar med att förhindra och förebygga penningtvätt.
Hela vår affärsrörelse baseras på vår lokala förankring; vi är inte beroende av finansiering av någon storbank. Sedan 1996 har vi tillsammans med Sparbanksstiftelsen Rekarne satsat över 280 miljoner kronor på lokal utveckling i Eskilstuna och Strängnäs kommuner.